joy

אני באה מן המקום, בו השמש לעולם איננה שוקעת. אני נמצאת במקום בו השמש לא שוקעת לעולם. ודרכי, ופניי, וליבי אל המקום בו השמש זורחת תמיד, המקום בו השמש לא תשקע לעולם. נשמת העולם. וזה סימן, שעוד יש, עוד יש אהבה. אני פה, אני ערה .)

אני חושבת שעומד לרדת גשם.

יום קיץ אחד, תיזכר

קישורים שאקח עימי
עולים מעלה