[ליצירה]
מישהי אחרת יקרה
נוהג אני לפרגן לראויים לפרגון
באשר לשאר נותן אני להם בדרכי שלי
ומכל הלב מחציבות ליבי
וכיוון שאביר אנוכי
ישירות היא חלק בלתי נפרד מישותי
והתחנחנות אינה ממנהגי
היי בטוב
פון דה לה מורטה
[ליצירה]
פון דה לה מורטה
חושב
שדי היה בבית האחרון להעביר את מסר השיר
בצורה המדויקת ביותר
הגיע הזמן לקלף עורות יבשים
להפטר מהקדמות עבשות
להצמד לרעיון נדיר
ולהתקיים
גם במוחות כמהיי איכות
היה בטוב
פון דה לה מורטה
[ליצירה]
כיוון שזמנו קצר
פון דה לה מורטה יכבד אותך בטיפ קצרצר:
החזרה בסוף כל בית :"אמר האדם שהיתה בו ..."
מיותרת כיוון שכתבת כבר למעלה שבאדם מדובר
על כן חזרה זאת מעיקה על קריאת השיר ועוטפת אותו בהילה של ילדותיות
נראה שפשוט השתמשת במילים אלו ליצירת מקצב -וזו עצלנות לשמה
אם ברצונך שקהל קוראיך ילווה אותך גם בהמשך
אנא מממך התאמץ יותר...
היה בטוב
פון דה לה מורטה
[ליצירה]
ליאורה יקירתי
קודם כל בפני יצירתיותך מסיר אני כובעי
או מה קשה הוא יעודו של אביר
הנאלץ להלחם בדרקונים אילמים
המקשים ליבם מלהקשיב
לתחנון מהפכה
הניחו לסתמיות
אלייך ושכמותך פונה שירי
יש לרענן תכנים במילים נדירות ,בצורניות מפתיעה
נמאס משירים ברורים מאליהם
היי בטוב
פון דה לה מורטה