[ליצירה]
וואו. זה נהדר. כתוב טוב, עד שלרגע התחלתי לרחם על מישהו פה....
הציניות חזקה ומצויינת!!!
אהבתי את החיבור לאם סיסרא, ואהבתי את התוספת על המכונית תופת בשבי שומרון!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
אני ממש אהבתי, כאחת שלומדת כימיה בשנתה האחרונה בתיכון אני מבינה בדיוק על מה אתה מדבר!
אני לא יכולה לספור את הפעמים שחשבתי לקפוץ מחלון הכיתה או לעשות משהו רק כדי שיעיפו אותי החוצה בשעה 3 בצהריים בה למדנו על פולימרים.
בכל מקרה- קליל משעשע ומעלה הזדהות.
תודה!
[ליצירה]
אז מה אם לא קראתי את 1984? כל הזמן מישהי בבית שלי מדברת על הספר הזה. אני יודע אותו בעל-פה בלי לקרוא אותו! (ראי המשפט הראשון בהקדמה ל'הנסיכה הקסומה' של ויליאם גולדמן...)
אולי את יודעת על מי אני מדבר? האחות הגדולה?
אל תדאגי. לא התכוונתי אלייך: א. אין מצב שאי-פעם תיבחרי לנשיאת הזבל, כך שארצות הברית- עוד חזון למועד. ב. נראה לך שאני אסכים להיות אח של מישהי שקוראים לה סוזי?
[ליצירה]
נכון, אבל הספר מוצלח הרבה יותר, והסרט מדבר אליך בקטעים מסויימים מאוד. הספר כולו מטורף בריל-טיים. לואיס קרול יושב בקבר וחושב: "למה? במה טעיתי?".
וולט דיסני עשו סרט שהם כתבו את התסריט שלו, כשמישהו כתב כבר לפניהם את הספר בצורה יותר מוצלחת. גם להם יש לפעמים נפילות.... (ואם בארזים נפלה שלהבת...)
[ליצירה]
מזל שאתה פה, אז אני לא אצטרך להשתמש במטבע ההגדי: "לו היה שם לא היה נגאל".
אתה לא תיגאל. פורגאט איט!
ויש ליש יר תגובה:
העם הכי מודרני בעולם,
שגם לפני אלפיים שנה ידע יותר מכולם-
גם כיום הגמרא מדייקת יותר מנאס"א
ויש לחז"ל יותר שכל מאשר לך.
אז אולי תסתום כבר ת'פה,
ותיקח לעצמך בימה-
בה תשתוק כמו פגר,
מול כתב ומצלמה?
בטוח תגרוף יותר תגובות חיוביות שם...
[ליצירה]
עוד אירוניה דקה שהבחנתי בה: לפני חודש היה הרבה יותר קשה ליהודים להיכנס לשם, כשהגוש היה עדיין בשליטה יהודית. אוטוטו מעבירים לשליטה פלשתינית- וכל המעוניין מקבל אישור כניסה. אחר-כך שיבואו החיילים שעצרו אותנו בדרך לחומש ויספרו לנו שהם רק רוצים לשמור עלינו מפני הערבים... נו, באמת...
עוד ישבו זקנים וזקנות... הפחד הגדול הוא שזה יהיה רק כשהנוער של היום יהיו זקנים וזקנות...
[ליצירה]
רוצח פטריות בר שכמוך!
עמדתי לבכות כשהגעתי לסוף, וזה בגלל שהדמעות פרצו מבעד לצחוק המתגלגל שלי.
מצטער, אבל לא הצלחת לשוות לעצמך תדמית של אדם רציני. שכח מזה!
[ליצירה]
מקסים.
הזכיר לי בהתחלה את 'עגבניות ירוקות מטוגנות'- הקטע של 'רות המואביה' בה כולם מאוהבים שעוזבת הכל כדי להיות חברה של 'מתנזרת מהחברה'.
אאוץ'.
קולע ביותר. ומוזר. ויפה. ואין עוד מלים במקלדתי...