[ליצירה]
השכול מכה באדם בנקודות הכי עמוקות, רעד החודר למיתרי הנפש, כאב.. בעומק המחשבה.
וגם כיום לאחר יותר משנתיים, בטוחני שההד עוד מהדהד, הזיכרון עוד צורב.. הטרוניא.. מתעוררת בכל רגע קשה שקורה.
ישנם דברים הקורים בעולם, ואין לנו יכולת להשיג את המדוע, רק תוצאת הדברים מוטלת לרגלנו.. ואנו תוהים, איך אפשר..
הזמן הינו מרפא לכל כאב, הזמן מדהה כל זיכרון.
אך לעד תעלה הדילמה מעמקי הלב,
לכעוס מחדש.. או למחול.
[ליצירה]
(אם תרשי לי להקדים..)
כשנשמעה צפירה
מאות ניסו להמלט
נלחצו נרמסו
כשנשמעה צפירה
ירו הנוגשים
ובלי חשבון..הרגו
כשנשמעה צפירה
עיניים נישאו
טעם הפדות נישא
כשנשמעה צפירה
הגיעו הפודים
ובכי שחרור נשמע
כשנשמעה צפירה
מול החוף עגנו
ספינה צופרת לספינה
כשנשמעה צפירה
אל החוף ירדו
אלפי פליטים
מתופת השואה.
[ליצירה]
תגיד הכל בסדר אצלך???!!! אם כתבת את זה בשביל הצומי אז תדע לך שאני בכל אופן לא אקרא שום יצירה של אדם שקורא למי שאחראי לרצח אלפי יהודים ובניהם אנשים שהיו יקרים לי "מנהיג גדול"!!!
[ליצירה]
אני מוחה בתוקף: מה הקשר לרן ושירן?
קצת מחמאות לא יזיקו...
ובטח שזו כתיבה יוצרת- הבט:
אביב חביב
אביר כביר
מילים מילים
כותב הוא בגיל
ליצירותיו כולנו מצפים
מהשחר ועד צאת הכוכבים...