[ליצירה]
"נשמתו בנשמתה סרוגה"
תיאור מהמם של בוקר.
במחשבה ראשונה חשבתי כי כל השיר סובב דווקא סביב שורה זו.השמש האוצרת בתוכה אפילו אהבה זו..
לא מצליחה לנסח.
חייבת לצטט שוב:
"מלאכי שחר עמלו".. מתנגן בראש , נוגע..
"מלאכי שחר עמלו".
עבור מי? עבורנו..? או אולי.. דווקא בשבילם..
תודה למלאכי השחר.
תודה לך.
[ליצירה]
אין כצבעי שמן תוצרת אמריקאית, האש בוערת בכל אחד מהם!
אבל מכחולך הוא שעושה את העבודה,
האם הוא למכירה?
לא! זו היד שלך הנהדרת.
תודה אהבתי מאד:
חיים
[ליצירה]
שיר מדהים
שלום יוליה
הייתי ממליצה לכל אנשי האתר חובבי השירה ברמה גבוהה, לקרוא ולהנות משירה מעולה של יוליה.
נהנתי לקרוא.
אילה
[ליצירה]
[ליצירה]
ציור נהדר
תמר יקרה
הציור שלך מצביע על כישרון גדול ויכולת ביצועים מגוונים
אם תרצי הסבר בצבעי שמן ותכניקות ,כתבי לי.
אני בטוחה שגילי הרבה יותר בשנים מגילך.
אשמח לעזור
אילה