ועיניי רות רכות

כתיבה,כולם כותבים,יש כאלה עם כשרון יש בלי,ואני תקראו ותקחו את זה למקום אחר ששייך אליכם,אם זה יגע כמובן...עד אז תמשיכו לכתוב,כי אם אין אנשיים תמיד יש את הדפים!=)

רחוק ממני..אחי

יש לכם שתייה?

קישורים שאקח עימי
ציטוטים, אמירות
עולים מעלה