[ליצירה]
נפלא. צירוף התיאורים לכוונה. מושלם. אולם, יש ההרגשה שהשורה הראשונה עומדת מאליה, כאילו נכתבה כהתחלה ומשם השאר נוצר. האם יכול לוותר על שורה זו לטובת שיר אחר? כדאי.
[ליצירה]
היוצר כותב מה שהוא מרגיש
כך, ששירה, ובמיוחד שירה
היא הדבר הכי סובייקטיבי שיש
אלא אם כן את כותבת על מדד המניות בבורסה.
הדברים היחידים שצריכים להיות מדוייקים בשירה
הם
ניקוד
וציון עובדות אובייקיטיביות (למשל, ציטוטים וכו')
תגובות