צברית, שם נעורים אברהמוף, בוגרת הגמנסיה הרצליה. מאז פלא האינטרנט וזמינותו לכול כותבת שירים.
http://www.literatura.co.il/website/index.asp?show=authors&id=1715
[ליצירה]
"בא בימים" - אכן - אנו מהלכים בעתיד. יש הבדל מהותי לדעתי בינינו לבין הדורות הבאים אם זה יימשך כך כי הדורות הקיימים והעתידיים הרבה הרבה יותר מוכוונים לקליטה באמצעות תמונה. ילדים בני שלוש משחקים במחשבים ואיפאדים. והמוח שלהם מתחווט באופן שונה מהמוח שלנו. הקליטה שלהם והנתיבים במוח שנוצרים הם שונים לדעתי משלנו - אנו שהיינו אמונים על מילים ועל משפטים ארוכים לעומת "זבנג תמונה" וגמרנו
[ליצירה]
פעם היה שיר על עבודה עברית, מסוג אחר. כך אבי ז"ל היה שר לי:
"חבריה, חבריה, מה נעשה בלי עבודה.
איפה, ואיפה, ואיפה נעבוד!
בפתח תקווה ערבים
בנס-ציונה בדואים
בכפר-סבא לא רוצים
איפה נעבוד !
אבל עברית הוא ידע היטב
[ליצירה]
אביבסתיו - שמתי נקודות בין האותיות יוד וכולי כדי שלא יהיה שם ...
שרון חלה בסוף ימי החנוכה. והססמה מכבי היא ראשי תיבות של "מי כמוך באלים יקוק" ולכן שמתי בסוף היצירה ואתם לא הרגשתם. לא התכוונתי לפגוע.
[ליצירה]
תודה על התגובה אסף. לפעמים נדמה לי שאנחנו בשבר הסטורי כמו בין העולם הפגאני לעולם הנצרות, או בין העולם לפני שהמציאו את המנורה (חשמל) לתקופה בה השתמשו בנרות. זה המצב עם הספר. ואני שייכת לעולם ההוא וצועדת בעתיד....
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets