צברית, שם נעורים אברהמוף, בוגרת הגמנסיה הרצליה. מאז פלא האינטרנט וזמינותו לכול כותבת שירים.
http://www.literatura.co.il/website/index.asp?show=authors&id=1715
[ליצירה]
כן.תודה.כמזומני יצירה זו תורגמה על ידי מספר אנשים. לגבי הערתך -ניסיתי לשמור על מספר השורת שהוא 14 כי היצירה באנגלית הינה במבנה של סונטה, 14 שורות פנטמטר ימבי (ביצירה בעברית רק מספר השורות ואין החריזה של א' ב' א' ב' לפי פנטמטר ימבי וכולי).
תודה על השבח.
[ליצירה]
מכירה את המנגינה. אך לא את המילים. אני אוהבת יותר יצירות קלאסיות. טוף - אולי מישהו יקנה ממני את היצירה הזו וישיר אותה ? אבל היא יש בה שני פנים ...
תודה - איך בחרת ב"קארפה דיאם ?" יש לי יצירה שמסתיימת במילים האלו - בשם "עוד מעט יפרח הקיץ"
[ליצירה]
במילון לא כתוב שלפועל "דחה" יש מילת יחס "ל" ואני לא מבינה מה זה "לדחות על". אם הייתי מבינה הייתי יכולה לנסות להתאמץ להבין מה זה X הנעלם. ולא הייתי כותבת כאן בכלל אלמלי האתגר והכפפה שזרקו כאן גם לעורכים (כאן ב"צורה" כיבדוני בעשייה זו וזו לי הפעם הראשונה).
מקק קטן וחביב. פעם הסתובב אצלי בדירה מקק לבקן (זו אמת) הוא היה לבן לחלוטין. ואני לא יכולתי לשאת עליו את גליל הריסוס כי בדבר כזה מעולם לא נפגשתי.אז אז אני לא אינטליגנטית. אבל יש לי חשדות לגבי שמך האמיתי.