שלא יהיו אי הבנות, לא התכוונתי לבטל את ערכו של השיר אלא לציין שתחושה זו ישנה גם לאחרים, אבל בפירוש, לכל אחד יש משמעות אישית משלו. זהו ביטוי הממחיש כמה אנחנו רחוקים ממאוויינו, ומחפשים את הדרך להגיע אליהן. לכן פלונית, ראי בתגובתי,הזדהות עם תחושותיך ולא משהו אחר
[ליצירה]
שלא יהיו אי הבנות, לא התכוונתי לבטל את ערכו של השיר אלא לציין שתחושה זו ישנה גם לאחרים, אבל בפירוש, לכל אחד יש משמעות אישית משלו. זהו ביטוי הממחיש כמה אנחנו רחוקים ממאוויינו, ומחפשים את הדרך להגיע אליהן. לכן פלונית, ראי בתגובתי,הזדהות עם תחושותיך ולא משהו אחר
[ליצירה]
אסתר מתוקה השיר
מוקדש ל"זו שהבהילה אותי"..
והפכה אותי מיקית
לפולנית היסטרית...
ונשמת- השם שלי פה הוא פלונית, אבל בגלל מישהי מתוקה אני הופכת פולנית משהו...
[ליצירה]
משעשע למדי, צחקתי להנאתי מול המקלדת..
סיפורי ג'יפים זה הכי הכי...
בעיקר מי שהיה בחוויות הא-לה. ד"א יש טיולים מאורגנים של ג'יפים גם לדתיים וכך אין בעיות כא-לה.
:)
תגובות