[ליצירה]
עוד
קריאה ראשונה. אני עוד מאכל. שורף את המילים כדי להתאים אותם אלי. ומרגיש שיש כאן משהו גדול ממני, משהו שאני צריך ללמוד ולא רק להחליק מעליו כמו גשם על חלון. אני פתאום מוצא את עצמי מוזאי, מלא בהשראה. אני נמשך אל תוך השיר.
האם מקרה הוא שאני מקשיב למודי בלוז עכשיו?
[ליצירה]
הסבר...
סדנת הכתיבה של אסף במפגש צורה האחרון, הולידה את המפלצת הזו. כי זו בעצם היתה המשימה...
למצוא מפלצת ולמצוא תירוץ ללמה לא הגעתי, כי אחרי הכל לא הגיעו הרבה...
מקווה שזה מספיק טוב,
שאו ברכה.
[ליצירה]
iou
נותרו לי רק שלושה חודשים למענה ראוי.
אעשה את המיטב.
תודה רבה, ומי יתן ותמשיך להרגיש את מגניבות החיים בכל עמוד או אבן אשר תראה, ויצאו שירי ותרגומי אצבעותיך אל כל העולם.
כיף!
תגובות