[ליצירה]
קולו נדם
ואנו המומים
את מלוא האשמה
על עצמנו לוקחים??
עד שיקום איש האמת
ולא משנה מי הוא
אם אדון רביב
או ראש השב"כ
אך את נפשנו
אנא הצילו!
יוודע בגויים לעיניך
נקמת הדם השפוך.
יוודע לעיני כולנו
מי הוא השופך.
[ליצירה]
אני בדרך כלל לא מגיבה, אבל כשקראתי את השיר ממש נהנתי. באמת, מהפשטות, מהעדינות.
יופי מרגש.
לדעתי לא צריכות להיות מחוייבויות לשום משקל וחרוזים.
בבקשה ממך, אל תתיחסי לתגובות!!!!
זה באמת לא מגיע לך.
את נהדרת.
[ליצירה]
מי שהיה בצעדה והגיע לכפר מימון יודע מה זה.
ומי שלא היה - כנראה לא זכה להבין מהי אהבת ישראל האמיתית והמרגשת.
אהבת ישראל לא רק למי שקרוב אלינו בדעותינו ובהשקפותינו, אלא אהבת ישראל של ממש כלפי האנשים שמנסים למנוע מאיתנו את זכויותינו על ארצנו, את זכויותינו על דיעותינו.
אהבת ישראל. להתרגש.
[ליצירה]
זה פחות ציני ויותר דורסני.
זה לא זלזול בדור הבונים, זה פחד מפני העתיד, וזה חיזוק של ההקרבה שלהם מול ההקרבה שלנו.
נכון שזה העתק מושלם של שיר אחר, והיצירה לא עומדת בפני עצמה, אל זה חלק ממה שגורם ליצירה אכן להיות חזקה ומשמעותית.
אני כן אהבתי. וזה בלי להיות חיילת.. אז אולי אני גם אדיוטית..
[ליצירה]
תנסה פעם ללכת על זכוכיות ותבין מה זו אותה זהירות.
כנ"ל לגבי הליכה על קוצים כאלה חזקים שחודרים לך לרגל.
בחיי שזה כואב, וצריך ללכת בזהירות (לא שזה עוזר...)
[ליצירה]
[ליצירה]
בתור אחת שלא מכירה את הציור, הוא מדהים. נכון שכשהבנתי שהוא נוצרי זה קצת ביאס, אבל אהבתי את התגובה של נבי"ש. חוכמה בגויים תאמין, אומנות זה לא תורה , זה לגיטימי. חבל שהפסוק לא השתלב, זה בהחלט יכול להיות מיוחד.
תגובות