נפתולי הזמן והמרחב,
פורמים לאיטם ואורגים
שרטוטי מציאות מדומה.
תווי מנגינה נפלאה שאינה קיימת-
אולי, ואולי כן.
ואולי כן ואולי אכן.
ממרום, מעל משכן המקום והזמן, אבקש-
הארה אל אותה מנגינה נעלמה.
[ליצירה]
אפרופו ארווין יאלום
ניסיתי לקרוא את ''כשניטשה בכה'', שמעתי על הספר כה רבות...
רק בגלל הכבוד שרוחשים לספר ובגלל שקיבלתי אותו מחבר טוב, רופא מעמיק ומשכיל, קראתי שלשה רבעים ממנו.
לא יכולתי להמשיך יותר, כה רכילותי ועוסק באינטריגות,ממש טלנובלה. גם לא מעמיק בכלל.
לא יכולתי יותר להמשיך לקרוא.
מה דעתכם המלומדת על הספר?
תגובות