[ליצירה]
אכן מקסים.....מעלה חיוך על הפנים....רגעי ההתבודדות הקסומים האלה לרוב חולפים להם על פנינו ואנו לא מספיקים להעריכם כיאות..וחבל.
תודה שהארת אותם באור כה יפה.
[ליצירה]
ווואוווו ציור מקסים!
אפשר ממש לראות את תנועות הסיבוב שלה....השמלה עם כל כך הרבה תנועה וקצב...והרקע עם האור מוסיף כל כך הרבה.....תמשיך לצייר כל כך יפה!
תגובות