[ליצירה]
בוא נגיד
שזה שיר שקל להזדהות איתו,
לפחות בחלק מהדברים...
השיבוץ והדימוי מהתנ"ך מוסיף המון...
ובסוף זה יעבור(את יודעת למה אני מתכוונת, ודי לחכימא ברמיזא)
[ליצירה]
מרתק, אותי זה סחף למחוזות ההשגחה, ואיך לפעמים אנחנו מפספסים ולא יודעים מה הקב"ה רוצה מאיתנו.
או אולי אנחנו לא רוצים לדעת?
זה הנק' למחשבה שעלתה לי מהיצירה