[ליצירה]
את "במשפט אחד". האם כל מילה בעברית נחשבת כיצירת היוצר? בעבר , בתחילת דרכי באתר זה פירסמתי תחת קטיגוריה זו , לאחר יום כיפור , את המילה "התרוצצות". מנחם לא פרסם אותה אותה בטענה שאין זו יצירה. הבנתי. אז יכול להיות שאם מנחם היה מסנן בימים אלו- לא היו מתפרסמים כמה וכמה דברים.
[ליצירה]
(מנחם, החלטתי לפרסם את כל ההודעה ששלחתי לך.)
זה מדהים היצירה הזאת. לא הייתי אומר כלל בלגן כמו שנכתב באחת התגובות אלא יצירה שסוחפת מילה למילה על אף שאין הבנה מלאה. ואין צורך בה.
זו יצירה לקריאה חוזרת. אחת ליום או יומיים ואז נעלה התדירות לשבועיים. כי לא משנה מה התכוונת לומר- יש פעולה לדברים גם ללא הבנת התוכן המקושר למה שחשבת.
אני לא רגיל להתרגש ככה מיצירה ועל כך- רק רציתי שתדע.
תגובות