התכוונתי לדמעה שלך :)
עכשיו תראה ..
או שפשוט היה קשה (בהדגש-קשה) להבין אותי,
או שפשוט דמעת ובכנות צרופה ותמימה אמרת אכן.. (בנימה דומעת)
(עליה אני אצחקק קצת) :)
רק טוב
[ליצירה]
התכוונתי לדמעה שלך :)
עכשיו תראה ..
או שפשוט היה קשה (בהדגש-קשה) להבין אותי,
או שפשוט דמעת ובכנות צרופה ותמימה אמרת אכן.. (בנימה דומעת)
(עליה אני אצחקק קצת) :)
רק טוב
[ליצירה]
פעמיים "נשכב" ונותן הרגשה של "נונסנס". לכן:
מצא את המילים אם ברצונך ברצינות ואם לאו- לאו. נחייך.
בואי נצא לשדות הפרוסים
נשכב, נצפה בשמיים כחולים
נדבר אהבה, נחבר מילים
בחלום שנתנו צפים מאוחדים
גלינג גלינג (שעון מעורר)
מתיר אסורים.
תגובות