[ליצירה]
חיים,
שיר יפה, מעניין ומעורר מחשבה. השיר מציג השוואה מעניינת, אשר איתה אני מזדהה. אהבתי את הניסוח ואת המסר. ואת הסיום החזק: "רק האדם זאת לא הבין,
לחלש לעזור, בתודה להוקיר."
העלית נקודה טובה.
כל הכבוד ותודה,
דרינה
[ליצירה]
חיים,
שיר נהדר! ניכר כי כל מילה באה בהחלט הישר מהלב. שיר כנה, נעים ומאוד קל להתחבר אליו. אני כקורא אותו אתה מתאר בשיר ספגתי רק הנאה. אז אנא, המשך להיות אתה ולשתף ולענג אותך עם יצירותיך. הן בהחלט מאוד מוצלחות ומצליחות בכל פעם מחדש להעלות חיוך על פניי.תודה רבה לך.
דרינה
[ליצירה]
מדהים!
כל מילה טעונה, ומכילה בתוכה עולם ומלואו. יותר מאשר נהניתי בעת קריאת השיר.
מזלות מעסיקים אנשים לא מעטים, לא יודעת אם בעיקר, אך סביר להניח שכן, בכל הנוגע לזוגיות. היחסים והמצבים המתוארים בשיר - ובפרט שתי השורות האחרונות - מביעות בצורה יפהפיה את האמביוולנטיות הכרוכה בכך.
מומלץ!
דרינה
[ליצירה]
ניסוח יפהפה
האהבה היא לכולם, גם אם אנשים מנסים לשדר משהו אחר, וזה מה שניסיתי להעביר בשיר.
חיים, אהבתי מאוד את ניסוח הדברים שלך. פרדוקס כה אמיתי.
תגובות