[ליצירה]
אבל,
חגיגה, זה בדיוק הרעיון!
זה לא ממש סיפור עכשיו, זה מעין "תסריט" כך שמה שהגיבור אומר זה לא 'הערות' אלא הוא ממש מדבר.
וצריך לקרוא את חלקים א-ב (בעיקר את התגובות) בשביל להבין מה הלך פה.
=)
סוערה.
[ליצירה]
וזו הייתה דעתך האישית
כי בסופו של דבר אדם אחר שיש לו שכל ישר- בחר לשים אותה כאן.
וד"ל ודוק ואכמ"ל.
אגב, היה ברור לי שהתעללתי בתרגיל הלשוני של ממזי. סתם כי התחשק לי . ואת טענותי הלגיטימיות בויכוח העלתי ברישא של הדיון- ברשותך.
אגב, היה פה מישהו שלא אהב תגובה של מישהו אחר בגלל ביטויים המציינים קבאס...
סליחה, ידידי היקר, אבל למה שם כעסת ופה הרשית לעצמך?
המילה ההיא הוציאה אותי מדעתי וגם אותך מגזרת התגובות הלגיטימיות.
בברכת טול קורה מבין עיניך וקיסם מבין שניך.