ורז טמון בלבי
ושמים מתכסים בעננים
אתה ואני
כאשכול ענבים
כענף בלי עלים.
לילה בלי כוכבים
ויום בלי שמש
גבעול בלי פרחים
רואה זאת- אלוהים.
אתה ואני...לעולם?
נאנחת בשברון מתניים,
נותרת שדופה לגמרי
איפה תשהה אהבתי?
השד כן יודע!
[ליצירה]
בד"כ אני...
בד"כ אני לא נוהגת להגיב לשיר שאני לא מסמפטת ואפשר לומר שאת השיר הזה אני מתעבת.
כתוב באופן מאולץ ומאוס... לא שזה מפליא אותי כ"כ אבל באמת...אני חושבת מר שמואל שאתה לא רואה את הצד השני של המטבע!!!
[ליצירה]
גם אני
גם אני חושבת שאין זה מיועד לקטגוריית השירה,
המון רגישות המון אהבה המון כאב.
עם זאת אני חושבת שיש מקום להשמיט כמה משפטים משום שזה ארוך מידי,כי הכתיבה היא טובה וגם התכן
זאת דעתי.