[ליצירה]
...
הדסה
זה כזה נגע לליבי...
הדמעות עמדו לי בעיניים, בתור אחת ש....
רציתי לדעת מי יחזור מהלוויה...
הבוקר קמתי בהרגשה שאני חייבת לראות אותה...למרות שעבר זמן, וזה לא עזב אותי עד בערך3...
אני שמחה שזכיתי להכיר אותה...
לפחות היא במקום טוב יותר... עם בעלה...
טוב, ביוש!