[ליצירה]
היוצר כותב מה שהוא מרגיש
כך, ששירה, ובמיוחד שירה
היא הדבר הכי סובייקטיבי שיש
אלא אם כן את כותבת על מדד המניות בבורסה.
הדברים היחידים שצריכים להיות מדוייקים בשירה
הם
ניקוד
וציון עובדות אובייקיטיביות (למשל, ציטוטים וכו')
[ליצירה]
אושרך החדש שווה מאלף מילים
כי המילים מבטאות הרגשה
וכשלא ניתן לתארה
סימן סימן--
ואת אלוקים, היכול אתה לתאר במילים?
הישאר לך באילמותך
וכך נדע
המאושר אתה
אם לאו.
(שמח לשמוע)
תגובות