[ליצירה]
בס"ד
יש עליך, והריבה המעוטפת ברדידה (משיר השירים) משוטטת ומקשיבה מתוך נשמתה, ויחד איתה עוד רבים שכבר שומעים..לא בטוח שצריך אירוניה, אגב, למרות שזה כתוב בצורה נורא משעשעת. אל תגיב החוצה אל ה"מורינו ורבותינו" אלא פנימה, רק פנימה. שם המפגש. זו דרכה של הגאולה האחרונה- מבפנים החוצה ומן הפרטים אל הכלל. לכן שום ממסד ושום התבוננות חיצונית לא יוכלו לה וינסו להתכחש לה מרוב פחד.
[ליצירה]
בס"ד עשר. זה העניין. לא לעשות כשאי אפשר. להניח לזה למנרות שלכאורה רק המעשה ירגיע את חרדת הריק הנוראית שתוקפת כשהכל נעצר. אבל שם הקב"ה נמצא ומחכה. בחדלון המעש. בחידלון האני. אל תדאגי, רק תהיי שם עד שתקבלי משהו שהוא הרבה יותר מעוד מעשה.
[ליצירה]
תגיד, איתמר, נראה לך שהקב"ה שמח ונהנה מעבודת ה' שלך? ואם זה לא בשביל לעבוד אותו אז תרחם עליך ועליו וקח מהר את הרגלים משם, וחפש מקום שבו תהיה 100% אתה, ושמח! כי הוא המארח בעולם הזה והוא לא אוהב שהאורחים אומללים!
[ליצירה]
גרושה בזכות עצמה
מצחיק, אני מקווה שאת צוחקת באמת, כי זה בדיוק העניין- צריך לצחוק ולשרוד ולהאמין שזה רצון ה' ולק'בל את הדין ולקוות שיום אחד תבשילי לקשר אנושי. ויש המון אהבות שמחכות בחוץ להיאהב מלבד אהבסת גבר, והחשובה שבהן היא אהבת ה'. יש דבר כזה, אני מעידה.
[ליצירה]
את חמודה ומקורית מאוד והחצי השני כביכול הוא קודם כל ולפני הכל הקב"ה. תשמעי מאשה מבוגרת ומנוסה שאהבו אותה רע. זה הוא שנוגע פתאום בקצה מסרגה בעצב (עצב!) החשוף, רומז שתרגישי בחסרונה של נשמתך, החסרון שנברא כדי שתפני אליו,אחרי שתנקי את הקישון- בעזרת השם.