לעמוד
כמו עץ
שורשים רופפים.
עוד קצת...
איפה האומץ?
הנחישות?
הה...
לא היו מעולם.
ליפול
כמו פרי לאדמה
כבר רקוב!
זהו,
נגמר
איפה טיפת התקווה?
הה...
הייתה לי.
די, אבדתי-
כמה חבל.
[ליצירה]
השיר הזה הזכיר לי את השפט "חייך לעולם והעולם יחייך אליך" זה מה שאת עושה וזה נהדר.
אני מאחלת לך שלעולם לא יסור חיוכך.
להמון אנשים קשה לחייך והלוואי ....שגם הם ילמדו.