מחכה
לא בכיליון עיניים
לא בציפייה.
רק מחכה
שהכאב יכה בהפתעה.
מחכה
במין ייאוש
בידיים ובאצבעות רועדות...
......
בלב שאוהב
לצער שיבוא.
מחכה
כמעט בשגעון
לא בכיליון עיניים.
לא ברצון.
רק בפחד ואימה
שהכאב הזה יתקוף.
(בהפתעה)
[ליצירה]
וואו...
בעיני שיר מ ד ה י ם! איזה יופי של מבנה, זורם, אכן מטלטל,כל שורה נותנת תחושה של עוד, מתח כזה, מן כאב שמתמשך...אהבתי, קבלי את קולי לשיר יפייפה זה.
[ליצירה]
לא יכולתי שלא...
אני ....כמעט ללא מילים, אני קוראת מילה מילה , משפט משפט והדמעות לבסוף יצאו.
ריגשת אותי, צר לי על הכאב העמוק הזה.
מדהים איך שתארת וכתבת את הדברים הללו.
תהי חזקה אושרת.
[ליצירה]
רציתי לומר...
שהשיר הזה כל כך נגע לי, תחושה שאני לא ממש יודעת להסביר אבל הוא פשוט גרם לרשרוש בלב, שיר שכביכול פשטני אך מדהים- לטעמי.
אהבתי נטע.
תגובות