[ליצירה]
מסיבה פשוטה..
כי אין מציאות שלימה המציאות השלימה תהיה כשיגיע מלך המשיח ועם ישראל יחיה חיי קודש בארצו!!!
אך זעקה זאת צרריכה לעורר אותנו לפעול לגרום לשלימות הזאת...
[ליצירה]
אני לא יודע מה...
זה בדיוק נינואנסים כדי לומר לך לגביהם אז זה קצת בעיתי... [אני ומילים לועזיות לא הולכים יחד...]
ב"ה שהוא התארס! בקרוב אצלך [ברחוק אצלי..]
אולי את נותנת מזל לאנשים אחרים... סתם בסופו של דבר לכולם/ן זה מגיע לא על סוס לבן אבל הוא מגיע... גם אם זה סוברו סטיישן ופנים של איזה ר"מ בישיבה תיכונית... :)
[ליצירה]
אם אפשר אך להמשיך
"אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי כי אשב בחושך ד' אור לי" [מיכה]
"אילולי שנפלתי לא קמתי, אילולי שישבתי בחושך לא היה ד' אור לי..." [מדרש תהילים]
מתוך חושך נוצר אור.
ועוד נזכה בעז"ה.
[ליצירה]
תגובות