קצב/ שי ד.
אני לא עומד בו.
אחת
וחצי
נלך לישון
שלוש
עבר
אומר לי השעון
לוחץ
חזק
למטה שם בראש
אם היה עוד
זמן
יכולתי אז לגמור
ולא
שלא
נתנה לי הזדמנות
פשוט
האור
נדלק פה בטעות.
[ליצירה]
הסבר או כיוון חשיבה? זה די ברור לא?
אנחנו וכל הישויות שלנו. כל כך שונים אך מחוברים.
4 בגוף אחד, אחד שמתפצל לשלושה, זה אני זה הוא זו היא זו אני. מה יכול להיות יותר ברור מזה?
תגובות