[ליצירה]
וואו. זה נהדר. כתוב טוב, עד שלרגע התחלתי לרחם על מישהו פה....
הציניות חזקה ומצויינת!!!
אהבתי את החיבור לאם סיסרא, ואהבתי את התוספת על המכונית תופת בשבי שומרון!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
אני ממש אהבתי, כאחת שלומדת כימיה בשנתה האחרונה בתיכון אני מבינה בדיוק על מה אתה מדבר!
אני לא יכולה לספור את הפעמים שחשבתי לקפוץ מחלון הכיתה או לעשות משהו רק כדי שיעיפו אותי החוצה בשעה 3 בצהריים בה למדנו על פולימרים.
בכל מקרה- קליל משעשע ומעלה הזדהות.
תודה!
[ליצירה]
אז מה אם לא קראתי את 1984? כל הזמן מישהי בבית שלי מדברת על הספר הזה. אני יודע אותו בעל-פה בלי לקרוא אותו! (ראי המשפט הראשון בהקדמה ל'הנסיכה הקסומה' של ויליאם גולדמן...)
אולי את יודעת על מי אני מדבר? האחות הגדולה?
אל תדאגי. לא התכוונתי אלייך: א. אין מצב שאי-פעם תיבחרי לנשיאת הזבל, כך שארצות הברית- עוד חזון למועד. ב. נראה לך שאני אסכים להיות אח של מישהי שקוראים לה סוזי?
[ליצירה]
כבר כתבתי לך.
מדהים.
די! עולות לי דמעות בעיניים!
אמן אמן אמן! תכף נשוב! נקים תנועת נגד ל"שובי", ושמה "לכי לעזה"!
[ליצירה]
[ליצירה]
הדרקון נראה נחמד מדי. הוא מזכיר לי את אחיינית שלי.
והכנפיים נראות יותר מדי מדוייקות. היית יכולה להיות פתוחה יותר, לענ"ד.
אבל מי אני שאבקר ציורים? בסה"כ- באמת יפה.
[ליצירה]
[ליצירה]
אין ספק שהתגובה של ערוגה מילאה את ליבי בחדוות היצירה. אני הולך להשמיד עוד קצת מהתרבות הפוסט-טראומטית של החברה הפרו מערבית שלנו.
אני שונא דרדסים. (זה פשוט התבקש כהמשך ישיר. לא?)
תודה.
אהה, כן.
[ליצירה]
את מטורפת ואני מת על הכתיבה שלך, ונחמד באמת שלא סיפרת לי שכתבת בלדות למוישה אופניק.
מטורפת!
[ליצירה]
[ליצירה]
ובאומתנו היקרה,
יושבת חבורה,
של אנשים חסרי שכל, מעוף ודמיון,
שחושבת שכל עם ישראל הוא כשלון.
אולי הוא באמת כזה- עם חבורה שכזאת,
שיצאה מנהיגה שלו ונותנים לה להביע את הדעות שקובעות,
אז אולי תאהב קצת יותר את היהודים,
במקום את הערבים המחורבנים?
אה? חשבת על זה,
חתיכת עוכר-ישראל? מרוצה?
יופי. כי אני לא.
[ליצירה]
אני מרגיש דילמה אם לחייך מרוב שזה כתוב יפה, לבכות מרוב שאני מקנא, או לבכות מרוב שזה מדכא שזה אמיתי. (לא אצלי בבית, ברוך השם. אך אני מכיר כמה שכן.)
משתתף בצערך אם זה כך. אאוץ'. כתיבת הרגשות שלך היא ממש פשע- כי זה כל-כך מוצלח, שאני מרגשי ממש חסר-רגשות.
זאת אומרת, חסר רגשות חוץ מ'אכול-קנאה', שנאמר: "קנאת סופרים..." (ואני בספק על ההמשך.)
עלי והצליחי.