[ליצירה]
וואו. זה נהדר. כתוב טוב, עד שלרגע התחלתי לרחם על מישהו פה....
הציניות חזקה ומצויינת!!!
אהבתי את החיבור לאם סיסרא, ואהבתי את התוספת על המכונית תופת בשבי שומרון!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
אני ממש אהבתי, כאחת שלומדת כימיה בשנתה האחרונה בתיכון אני מבינה בדיוק על מה אתה מדבר!
אני לא יכולה לספור את הפעמים שחשבתי לקפוץ מחלון הכיתה או לעשות משהו רק כדי שיעיפו אותי החוצה בשעה 3 בצהריים בה למדנו על פולימרים.
בכל מקרה- קליל משעשע ומעלה הזדהות.
תודה!
[ליצירה]
אז מה אם לא קראתי את 1984? כל הזמן מישהי בבית שלי מדברת על הספר הזה. אני יודע אותו בעל-פה בלי לקרוא אותו! (ראי המשפט הראשון בהקדמה ל'הנסיכה הקסומה' של ויליאם גולדמן...)
אולי את יודעת על מי אני מדבר? האחות הגדולה?
אל תדאגי. לא התכוונתי אלייך: א. אין מצב שאי-פעם תיבחרי לנשיאת הזבל, כך שארצות הברית- עוד חזון למועד. ב. נראה לך שאני אסכים להיות אח של מישהי שקוראים לה סוזי?
[ליצירה]
סומסומית! את משוגעת! חצופה! גנבת לי את התואר 'כופר' ממש מתחת לאף, כשאני לא בבית, נכון? ניצלת את העובדה שאני לא אוכל לקרוא ולמחוק את זה לפני שתעלי לאתר!
אני דורש את זכות השיבה של הכפירה אליי!
מעניין. את לוקה בעודף רמב"מיסטיות- ואת זה אני יכול לומר בלי קשר לקטע הנ"ל, אם כי הוא מחזק את הדעה בצורה מאוד... את יודעת למה אני מתכוון.
ובקיצור: קטע נחמד ומעורר מחשבה, וכשהמקלחות שלך יתחילו להיות קצרות יותר יהיה על מה לדבר!
[ליצירה]
[ליצירה]
המשפט האחרון הייתה נקמה לכל אלה ששלחו יצירה אחריך?
[ליצירה]
כי זה מנהגם של מלאכים? לשיר? אוי וייזמיר! כאלו שירים? אפילו המלים של גבסו טובות יותר! והמלים שלו הן חסרות! (אינשאללה...)
שיעור היסטוריה משעמם? מי שמע כדבר הזה? אה... טוב, נו...
[ליצירה]
לקח לי זמן לקלוט. רק בחלק השני הבנתי שמדובר לפני אלפיים שנים, ופשוט- מקסים! מדהים! ועוד כל מיני מלים כאלה שאין לי זמן לכתוב, אבל את בהחלט ראויה להן!
[ליצירה]
כתוב נונסנס. שירים הם לא התחןם שלך. (קח כביקורת בונה. אתה מקבל אותה מאדם שהשיר האחרון שכתב היה בכיתה ג', וגם הוא נקטל יפה-יפה בידי משפחתו הרחומה...)
[ליצירה]
אכן. כמה פעמים אמרתי לך שאין סיכוי שתגיעי לירח, סומסום? יפה. חזרי אחריי: סופר-סתם תמיד צודק! תמיד!
את טועה בנקודת המבט שלך. זה לא שלא תפסת אף כדור. הכדורים "בורחים" ממך.
גם אני מבכה את התמוז בסיטואציה שהצגת.
עלי והצליחי. במלים אחרות: אהבתי.
[ליצירה]
אני מסכים עם ערוגה. גם אם לא מצא חן בעיניך מה שנכתב פה, יש דרכים עדינות יותר להביע את זה. כל שכן אם זה בפומבי.
זה מלבד העובדה שאני לא מבין מה הייתה הבעיה בקטע הזה- הוא אמיתי ואמין, ואולי לא משהו מדהים מבחינה לירית (אם כי גם עם זה אני לא מבין מה הבעיה.) אבל הוא גורם להזדהות, וזה מה שחשוב (לענ"ד.).
קבלי ביקורת בונה בנוסף לביקורת של הפוסטם...
[ליצירה]
אין ספק, שבקטע האמנותי ניצחת.
נותר לי רק לחתום בברכת "ממית ומחיה ומצמיח ישועה" - מתוך שממית, הוא יחיה ויצמיח לנו ישועה. אמן.
מאיר פרידמן - בלום כאן ועכשיו, בבקשה. אף אחד לא איים עליך, אלא אם כן אתה מפחד מהמשיח... (נשמע קצת כמו "מפחד מהחושך". בייחוד כשאתה לא מאמין בביאתו בכלל. אז באמת כדאי לך להפסיק...)