[ליצירה]
נגה את לקחת אישית תגובה צורנית
אכן לפעמים מתפלחות לי שגיאות כתיב
אך אין זה קשור לתוכן הביקורת
לא ציינתי שנינות כדבר פסול ,להפך
אני לא מוצאת בשיר זה שנינות מלוטשת
הוא נראה לי גיבוב מילים האונס עצמו להתחכם
צר לי אם את לוקחת ביקורת על שיר
כביקורת על היוצר (אין לי דעה עלייך כיוצרת,כיוון שלא ראיתי כמעט יצירות שלך)
אם יש לך הערה ספציפית על שיר משיריי
אשמח לקרוא אותה ואוכל ליצור איתך דו שייח
[ליצירה]
מקסים!
באפלולית המקום (בית רפאים?מחסן?,חדר?,מרטף יינות?,סליק?....
מגיחים פריטים דלוחים קיומם כמעט משתווה לחוסר קיומם
ספק אישה ספק נערה מסתובבת בחדר
ראשה לריצפה האם האפלולית מספרת לנו על המצב הרגשי שלה?ואוליי על דלותה?או על שקיפותה
יש משהו עדין בציור,כמעט נשי על אף אווירה טורדנית
נראה לי שהציור מתכתב מעט עם ציורים מהמאה ה-17 דוגמת "מוזגת החלב" באפלוליות ובאלומת האור שבוקעת ממקור אחד ומאירה מעט את פניה
יכול להיות שיש גם התכתבות עם המאה ה-19 שם החל העיסוק בחרדות,חלומ ות,רוחות הרפאים בנישמתו של אדם,שגעון,,,כמו ציורין של מונק
חבל שלא מצויין גודל היצירה,מצע היצירה והחומר שבו ציירת
האם הציור הוא על קרטון גלי?
[ליצירה]
כלנית בשימוש במילה "ילדותי" התכוונתי לכך שזה ברור מדיי
ברור מדיי שבעל הגן הוא אלוקים הענק בגנו
ולא מאתגרת אותי הידיעה מראש שניחוח היסמין הוא ניחוח האהבה
נראה לי שמעט ליטוש
וישאר פה שיר הי קו מעולה
צחית
[ליצירה]
אבנר
גם לך אני ממליצה לקרוא את הספר של טים ברטון:"מעשה בילד צדף וסיפורים אחרים" נראה לי שתתחבר אליו
גם חנוך לוין יכול לעניין אותך
יש לו ספר בשם "מחיה המתים" בו הוא עוסק במוות בצורה צינית ואובססיבית
ו"הילדה חיותה אוכלת ממוטה "-עוד ספר שירים קצר שלו עם הומור שחור בוטה ואיורים מדהימים של רותה מודן
צחית
[ליצירה]
אוסף טרמפיסטים היקר
אני שמחה שאתה מקבל ביקורת
בפרופורציה
אנסה להסביר יותר למה התכוונתי
למרות שהצלחת ליצור מקצב
לא די בו
אין הצדקה לחזרה המרובה למילה "בתוך"
נראה כאילו בחרת בדרך קלה מדיי ליצירת המבנה והמקצב בו חפת
כשדיברתי על דיוק
קיוויתי שתעביר את תוכן השיר בצורה מעניינת יותר
צחית
[ליצירה]
ישועות ונחמות היקרה
באופן כללי אני אוהבת את השיר
את תוכנו,הדמיון שהפעלת בו ובחירת המילים
אך הייתי מורידה את ה"דבש וחלב" האחרון בשיר,אין בו צורך
ואת האות ו' מהמשפט"ושרידי גלות נרצעת"
כיוון שאחרי 2 משפטים מופיע "ושלג מכסה דרכים"...שם ה ו' נכונה יותר הן לקצב הקריאה והן למשפט עצמו
צחית
[ליצירה]
אני נהנית משירי המחאה שלך
יש בהם משהו נאיבי
אתה מציע לעזוב מלחמה בלוחמניות
וגורר את השמש לקחת צד בעניין
(השמש עצמה מכילה סמלים רבים בתוכה,ולא מעט מהפכנים השתמשו בה בדגל)
לי זה יוצר תחושת נוסטלגיה,וגעגוע לברק בעיניים
לימים בהם חשבתי שיש לי אידיאלים
ושהם נחוצים באמת לקיום חברה תקינה