[ליצירה]
יואב
למרות הכותרת הלא מושכת, ולמרות התיאור הקיטשי הלא יאומן, יש לך את זה בכתיבה, תכתוב עוד ותנסה להשתמש בכמה שפחות מילים גסות כמו : שלום, מגע, אהבה...
גם אינסוף כבר די נדוש. אז בתור קטע זה בסדר, ובתור רשימת שאיפות, אבל לשם השיר אתה צריך קצת יותר להתאמץ ולעבוד עליו.
CATS,
אילה רייזל
[ליצירה]
ממש נהנתי לקרוא!
קריאת השיר הזה, כבר גורמת לי לרצות
להרפות..
מכל הסיבוכים והתוספות.
ולהתחדש לגמרי!
בשבת, הצלחתי קצת להרגיש ככה..
היה נפלא!
תודה רבה!!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
יופי
יופי, כמה יופי.. סוסה.. זה באמת יפה
הזכיר לי שיר של נתן יונתן "אקרוסטיכון"
כל הכבוד לך. מילים מילים ובסוף שיר..
אני ממש מבסוט עכשיו..
שיהיה לך טוב