[ליצירה]
פשוט מצויין.
מצטרפת לקודמיי.
אלב לדעתי הקטע של 'ד--ק' הוא טיפה הסחפות עם הצורה החיצונית, אפשר לוותר עליו.
אבל זה פשוט כתוב טוב, ומסודר טוב עוד יותר.
[ליצירה]
.
אם זה היה "הסיפור האמיתי חלק א'"- הייתי נרגעת. אבל מה זה? ככה להפסיק באמצע המתח? לא יפה!
סוערה, הפה שלי עוד פתוח, הכתיבה שלך הצליחה לרתק אותי.
[ליצירה]
.
וואו ! כמה שאתה חכם.
קטע מקסים, אהבתי כל כך. אמנם אני צריכה לקרוא שוב כדי לנסות להבין יותר, אבל גם בלי להבין הכל אהבתי מאד את ההתחלה, את האמצע ובעיקר את הסוף וגם את מה שביניהם , אפילו את נקודות הוואקום בין הנקודות המובנות לי יותר.
ניסיתי להראות שהבנתי... לא כ"כ הלך :)