[ליצירה]
אני אוהבת את השיר הזה.
אני לא יודעת מה היתה הכוונה שלך בשיר אבל בשבילי המשמעות של המילים בשיר שלך הם המהות שלי. האהבה שבי תשרוד לעד היא האהבה שזכיתי ואזכה להשאיר בעולם.
תודה רבה על השיר.
[ליצירה]
לא מבין
.מה יש לנו לחפש בהר-הבית
.המקום נרמס כבר מזמן ע"י הכופרים המוסלמים
הבית השני נכבש שוב ושוב ע"י דתות אחרות
גם גדולי הרבנים הבינו זאת ופסקו לא לעלות
יש לנו שריד לתולדות עמנו - הכותל
בנינו את ירושלים מחדש והיא שלנו
את חומת העיר העתיקה בנה הסולטן התורכי
בואו נקדש את ירושלים של ימינו לעיר בירתנו
את יהודה ושומרון כבשנו מירדן לא מפלסטין
האל נתן לנו מצוות וגם ראש לחשוב
אז ניתן לחזק את מה שקבלנו ולתת לזמן
להגיד את דברו
[ליצירה]
תגובה
שלום לך בא בימים שמי יצחק שלי ושמחתי לתגובתך לשיר שלי אין יותר מה לעשות אני לא בא בימים אני עדיין צעיר יחסית 59 שנים אבל המסר שלי בשיר הזה היה שלכול סיום יש התחלה חדשה וזה הכול לא יותר אני מקווה שאתה קורא את שיריי אגב השיר שלך מלא רעננות ויופי נפש כדאי לשדר צעירות בכתיבה ככה הבנתי
[ליצירה]
בא בימים (ושות')
מה שלומך? הרבה זמן לא השתמענו.
קצת פאסימיות לעת זקנה אני מרגיש פה...
אמנם אינני קרוב לגילך, אך תרשה לי בכל זאת, לא לחלוק, אלא להציג ראיה שונה.
האדם שם פעמיו אל האופק, אך לעת זקנה איננו רואה את האופק מתקרב, אלא הוא מבין אחרי כ"כ הרבה שנים שההאופק לא בר השגה, פשוט כי הוא מעצם הגדרתו תמיד ישאר אופק. בזמן זה הוא וכל הדומים לו מגיעים להחלטה. חלקם עומדים במקום ומביטים לאחור (בתקווה אולי לחזור מעט אחורה), וחלקם ממשיכים לצעוד, בעזרת החוזק שהעניקה להם דרכם והמים שבהם עברו.
נחמד לחזור לביקור אחרי זמן כה ממושך ולפגוש עדיין דמויות מוכרות.
לילה טוב!
[ליצירה]
כתבת פעם משהו מאוד דומה- פתיחה כמעט זהה, אם אינני טועה.
הרעיון, כבדרך כלל אצלך, טוב, חשוב ונכון, הפעם, פחות אהבתי את ההגשה, בין השאר בגלל תחושת החזרה על שירים קודמים וטובים יותר.
[ליצירה]
[ליצירה]
השיר הזה נגע ללבי כאילו היה שיר מוזמן.
היה לי חבר כזה. רק עם אנשים כאלה, החברות היא אמיתית, כי על אף מזגם הסוער, ויצר המלחמה על צדקתם, שאינו ניתן לכיבוש, הם אמיתיים כנים וישירים. הבעיה שאנשים כאלה נשחקים מהר ומגיע הרגע שהם קורסים תחת עול היושרה והמוסר שהם נושאים על גבם, ואז אתה נשאר בלי חבר אמיתי....
שמור עליו, ש-"יקבל את גזרתו בדממה" כי כאשר תאזל התחמושת הוא "ייפול בקרב".....
תודה רבה והערכה רבה ליכולת הביטוי שניכר בשיר הזה. בא בימים
[ליצירה]
למיכל שלום,
אני מודע למה שנקרא: "אגוצנטריות" של אנשים שאוהבים רק להשמיע, ואינם יודעים להקשיב. זאת צורה של הגנה עצמית, וזו בעיה שלהם (לא שלך).
אבל,הנה מצאת שש אוזניים קשובות אליך (שתיים שלי, שתיים של כנרת ושתיים שלך) וכפי שכנרת אמרה: הדרך הטובה לזכות בהקשבה של אחרים אלייך זו הנתינה. אני שמח מאוד על ה-"תלת-שיח" שבינינו, שנוכל שלושתנו ללמוד ממנו ולהקשיב אחד לשני. אשמח להמשיך ולהקשיב, ומדי פעם לתת מילת עידוד . תודה על המחמאות. בא בימים
[ליצירה]
אנשים שגילם מחצית מגילי, חוטפים לי את הנוסטלגיה.
"שְתוקֶק לחזור לימים אחרים" אמרת. ראה שיר שפרסמתי בשם: "חשבון נפש".
בכל דור יש טוב ורע - את זה למדנו כשאכלנו מ-"עץ הדעת טוב ורע" הבעיה היא שלכלוך רואים ונקיון לא רואים. במילים אחרות: במקום שנקי לא רואים לכלוך.
אבל הטלביזיה יודעת רק להראות - להראות לכלוך. חסרה המדיה שמראה את הנקיון, את מסירות הנפש, את הכוח המוסרי, את ההתנדבות וגמילות החסדים, ששולטים במקומותינו יותר מאשר את הלכלוך. בעבר לא היתה תקשורת שמראה שוב ושוב רק רוע, ולכן אולי ניתן להתגעגע ל-"ימים אחרים". באופן מטארפורי: אני מתגעגע לימים שבהם רביב דרוקר, רפי גינת ואמנון לוי היו ילדים קטנים....
[ליצירה]
הנסיך הקטן,
אל חשש, יש 2600 יוצרים באתר. קשה להגיב לכולם על 25000 יצירות. לפעמים אני מקבל תגובה על שיר שפרסמתי לפני חצי שנה.אני משתדל להגיב, אבל יש באתר הרבה שירים של אהבה נכזבת שחוזרים על עצמם וקשה למצוא מילים אחרות לכל אחד. כאשר יש מסר מעניין וברור ליצירה, מזווית שונה ועם מטאפורה ודימויים מעניינים, התגובות לא מאחרות לבוא, וגם אם לא, אז אין זה אומר שהיצירה שלך לא טובה, אבל היא צריכה לעבור את המבחן שלך ואם היא ראויה בעיניך, צרף אותה לקובץ יצירותיך. את כל יצירותי אספתי בקובץ והדפסתי. רק 60% מהם זכו לתגובות. המשך ליצור וראה ברכה ביצירותיך עם או בלי תגובות. בהצלחה
בא בימים
[ליצירה]
מהמם ונוגע בנימים הנסתרים וברגשות גלויים לעין.
יש הרבה תבונה ותובנה בדברים שכתבת, ואם זה מכוון למישהי מסוימת, תאמר לה בשמי, שאתה אכן ראוי למילוי משאלותיך. בא בימים
[ליצירה]
השירים מהזן הזה הם יפים ויש בהן משהו מיוחד, נדיר. ובאשר לתוכן. אם יש צדק בתגובה של אמונה תחיה, אז אל תדאג. זה קורה....גם אם אינך רוצה, יש לך את זה. זה מבלבל אותן, מטריף את חושיהן. אך לבסוף אתה נופל שדוד לרגלי האחת והיחידה....אל תחפש אותה בפנקס הטלפונים שלך, תצטרך למצוא לבד וגם אז היא לא תענה מיד....כאלה אנחנו. מטומטמים. הייחוד שלך הוא בכך שאתה גם משורר (פרוזאי ?!?)
[ליצירה]
ליאורה שלום,
נכון אך זה רק חלק ממך, אני מכיר אותך ויש בך הרבה יותר מזה. התקציר הזה נוגע ללב, אבל אני מצפה לעוד יותר.
באשר לי, במשך השנתיים האחרונה איבדתי את ההשראה , אבל החלטתי לחזור ולכתוב. זה שונה ממה שכתבתי בעבר בהתאם לגיל, אבל יש לי עוד מה להגיד ואין כמו אתר צורה להתבטא. אז קדימה לדרך בהצלחה בא בימים.
[ליצירה]
פעם כשתרהיב עוז ותאמר לה, היא תגיד לך: "עכשיו נזכרת? אני חכיתי לזה מזמן" ואתה תשאל: "אז למה לא אמרת?" -והיא תענה: "כי שנינו מטומטמים".
אז תדברו, אולי תקרא לה את השיר השיר הוא יפהיפה
נ.ב.
(תוותר על המילה "מסריח", אולי "מזיע" עדיף).