[ליצירה]
למען האמת איני אוהב לקרוא יצירות ארוכות אולם את זו לו לא הייתי קורא לא הייתי יכל לסלוח לעצמי!
כל המילים אשר אכיר לא תספקנה ולא תוכלנה לתאר את התרשמותי.
תודה על כתיבה מענינת וקלסית כאחד.
חיים
[ליצירה]
לירז,
זה כתוב כל כך נוגע, קצר וקולע.
אני מקווה שתצלח דרכך להבנה
רק זכרי שלפעמים האמת כבר נמצאת מולנו
פשוט קשה לנו לקבל אותה
תודה זה מקסים
צ'וקו
[ליצירה]
אני מצטרפת לדעתו wabe
קצת קשה להעביר על זה ביקורת זה כמו לקרוא יומן של מישהו ולבקר את החייו.
בכל אופן אני ניסיתי לקרוא כמה שיותר מתוסבכים כאלה (ולא חזר) אבל זה מעייף ומתיש אני מודה