[ליצירה]
למען האמת איני אוהב לקרוא יצירות ארוכות אולם את זו לו לא הייתי קורא לא הייתי יכל לסלוח לעצמי!
כל המילים אשר אכיר לא תספקנה ולא תוכלנה לתאר את התרשמותי.
תודה על כתיבה מענינת וקלסית כאחד.
חיים
[ליצירה]
אהבתי מאוד את יצירתך. היא מרשימה ומשלבת יפה בין שני סוגי צבעים. יש תמיד בציוריך עומק והקפדה יפה על אור וצל. ככל שהבטתי יוכלתי לראות בזה הרבה יותר מפרחים וזר .
תודה על יצירת פאר כמו בכל פעם
צו'קו
[ליצירה]
אהבתי מאוד את ההקבלות שעשית הרעיון מקסים.
בחרת לכתוב זאת כשיר מה שלדעתי קצת מקשה כי חסרה הזרימה בין השורות, יותר היתה לי הרגשה של כמה קטעים שנכתבו ברצף אך ללא חיבור ממשי.
אהבתי מאוד את הסוף
"מאוחר מידי להתחרט על טעויות...
והם חיים בנו
גדלים
מלאכים שטניים
של השגחה. ואכזבה."
זה כל כך נכון
תודה
[ליצירה]
אהבתי מאוד את הקשר בין כותרת הסיפור לרעיון שתוכו אבל מעבר לזה אני מודה לא התחברתי
לאופן שבו מובאים הדברים או את הרמירה מאחורי
אבל לכל אדם שעה שונה ואני מכבדת
תודה