[ליצירה]
ילדה-
.........
פשוט אין מה להגיד....
איך ..את...את כלכך היטבת לבטא, מה שכולנו מנסים להבין,
נפש אחת.....
|הדמעות מציפות את העיניים, המסך מטושטש|
...וואו...
ריך לקרוא את זה שוב, וצריך שכולם יקראו את זה... כל העולם...
אור וטוב.
[ליצירה]
אני יודעת שזה ישן
אבל אף פעם עוד לא הגבתי על היצירה הזו, שהיא מדהימה בעיניי.חזק. נוגע.ועוד כל מיני מלים שאין אחת מהן שבאמת תתאר את מה שאני מרגישה.
תודה.
[ליצירה]
יקירתי-
זה פשוט מדהים.
אני נפעמת מהיצירה הזו אחרי שקראתי אותה אולי עשרות פעמים, מדהים בעיני שכתבת אותה על אנשים שהם כ"כ יקרים לך וזה גרם לי לחשוב על זה כ"כ אחרת.
ממש תודה.
תגובות