[ליצירה]
יפהפה.
כ"כ נכון ומדויק.
וואי.. אני ממש אוהבת את הקטע הזה, קראתי אותו מזמן ואהבתי אותו, ועכשיו אני קוראת אותו שוב והוא מקבל משמעות חדשה בשבילי.
לדעתי זה שווה הדפסה ותליה במקום קריא וזמין. :)
[ליצירה]
[ליצירה]
:)
עם כל מילה הרגשתי את הריקוד בוער בי.
עושה לי חשק לצאת במחולות..
מדהים.
[ליצירה]
אוהבת!! :)
אה.. העונג שאחרי פגישה עם בנאדם אהוב. :) (לדעתי כמובן.. :) )
נהדר!
אהבתי גם את הטשטוש מאוחרה, כאילו היא לבד שם, ולא אכפת לה גם מאף אחד.
[ליצירה]
;-)
לדעתי אם מישו לא היה בזמן הגירוש בגוש - סימן שהוא לא היה צריך להיות שם ושהמקום שלו היה איפה שהוא היה.
ובכל זאת - תחושת ההחמצה בהחלט לגיטימית ונראה לי משותפת לעוד הרבה אנשים.
תגובות