אני רוצה לברוח,
למקום שאין ממנו חזרה,
לזרום עם הרוח-
להרגיש חסרת הכרה,
להגיע למציאות שונה-
למציאות שלי.
לשנות את התמונה,
למקום שיתאים בשבילי,
שלא אצטרך לחשוב,
ולא להתחשב,
רק להרגיש ולאהוב,
לשכוח את הכאב.
[ליצירה]
קצת אחרת, כל כך הבנתי מה כתבת פה, על מה מדובר.
ומותו- ציווה לך חיים, אולי, השאלה אלייך (ואולי גם אלי ) היא איך לחיות, מה לקחת על הגב להמשך המסע, ומה לא יירד לעולם.
תגובות