סטודנטית דתיה,אוהבת לעשות המון דברים...
חייבת להתבטא (או לפחות לנסות) ולכן אוהבת לכתוב (בעיקר למגירה)ולצלם (בעיקר שחור לבן). לא יכולה בלי מוסיקה,ספרים וטיולים.
תמיד שמחה לביקורת בונה. והעיקר שיהיה בכיף...
[ליצירה]
בס"ד
לצערי לא אוכל לספק את הסקרנות בנוגע לצמצם, חשיפה וכו'. צילמתי את התמונה(כמו גם את השאר) לפני שנים רבות, בקיבוץ גלאון, ולא רשמתי את הנתונים...
גם הילדה גדלה מאז (בתמונה היא בת 3 וחצי, עכשיו כמעט בת עשר...)
[ליצירה]
[ליצירה]
בס"ד
תודה, גם אני ראיתי בתמונה רגע מהילדות שכדאי לשמר.
תגובות