[ליצירה]
הבית השני מהמם
בקושי לעוף, מין זמן "בין השמשות"
שכזה...
כניסת הכנפיים תוך כדי הלמידה לעוף מזכיר לי שלומדים לשחות בהתחלה לא בתוך המים...
ממש יפה שוב..
[ליצירה]
מרתק, אותי זה סחף למחוזות ההשגחה, ואיך לפעמים אנחנו מפספסים ולא יודעים מה הקב"ה רוצה מאיתנו.
או אולי אנחנו לא רוצים לדעת?
זה הנק' למחשבה שעלתה לי מהיצירה
תגובות