[ליצירה]
זה מזכיר שפעם כשהייתי נתקע בשמהו ונופל ישר הייתי ס'עמק והחלטתי לשנות את זה
זה היה קשה אבל היום כשאני נתקע במשהו אני פשוט צוחק על עצמי
אחלה שיר
בוא לבקר
[ליצירה]
השיר מדבר על הפעם הראשונה שלא עשיתי מדורה בלג בעומר וסתם ישבנו כמה חברה בבית של מישהו ועישנו באנגים כמו מפגרים. אבל אין מה לעשות, לא נוכל לעשות מדורה כי אנחנו כבר אנשים מבוגרים
תגובות