[ליצירה]
אהבתי ממש!!!!
הבעייה היא שהסטיקר הזה לא ממש הולך ככה (למעטה לא כתוב גוש קטיף-אבל אולי המצאת סטיקר חדש אז נוותר לך....) וגם בצד יש איזה קישקוש שחור.... אבל בסך הכל זה ממש מקורי וחביב!!
יום שמח!! (:
[ליצירה]
וואי... זה מדהים!! לנמר יש ממש מבט כזה שעוד שנייה הוא הולך לטרוף אותי... זה טוב!
אבל, עדיין לא הבנתי איך את יוצרת את האפקטים המיוחדים האלה....
[ליצירה]
זה יפה וכואב כ"כ!!
הלוואי ולא היינו צריכים בכלל לעמוד במצבים כגון אלו... יום יבוא ונחזור לגוש אי"ה!!
נב: אם אני לא טועה, קוראים לכתב אבינדב ויתקין.
[ליצירה]
אהבתי ממש אם הבנתי נכון את כוונתך:
זה אמור להיות משל לעם ולארץ?
קשור להתנתקות וכו'?
אבל אם זה זה, אז לא נראה לי שזה מספיק ברור...
אהבתי את הסוף, אבל באמצע יש די הרבה קטעים מיותרים, לדעתי.
הניסוח ילדותי משהוא אבל אולי זה בכוונה??
סה"כ מיוחד למדיי! (:
תגובות