[ליצירה]
ממזוווווווווווווש
מדליק/צחיק ביותר.
קוקה כלבתי שתחיה לא מבינה מה אני יושבת כ"כ הרבה זמן מול הקופסא וצוחקת. היא בטוחה שאיבדתי את שפיותי לתמיד.
הכי אהבתי את חוליות החיפוש.
[ליצירה]
תגובה נאותה
כיוון שיש לכם (לך ולילד) בעיה עם ביקורת מהסוג הזה, היות ואין בה משהו בונה, אז אני אשתדל להגיב כמו שצריך.
רגע...
מה אפשר לשנות...?
איזו ביקורת אפשר להעלות פה...?
מה מפריע לי?...
טוב, נכנעתי...שום דבר לא מפריע לי, הכל נראה לי מצויין כמו שזה... אין ברירה- תאלץ למחוק את התגובה הקודמת שכתבתי לך. עד שאני אמצא משהו בונה.
[ליצירה]
ואני חשבתי שיעלת זאת מחלה שנגרמת מאיזה אחת שקוראים לה "יעל". היא תוקפת רק בנים (או בנות ששהו זמן רב מדי בתוך ארונות). מי שרואה אותה החום עולה לו והדופק מתגבר לו והוא מתחיל לשיר שירים כמו: "י-עלי עלי..."
המחלה הזאת עוברת רק אם נדבקים ב"תמרת" או "מיכלת" או "סיגלת" וכיוצא באלה.
ומה לגבי הבנות?
הבנות בדר"כ חולות ב"אדמת"...
:)
[ליצירה]
ועוד משו...
גרגורי ואני אחוקים. אני זוכרת את הימים שנלחמנו יחד, שכם אל שכם, שרנו בשקט לעצמנו:
" מרחוק שם הוולגה יוקדת
ובלב מרגישים קצת כאב...
ידענו מה זו מולדת
ידענו מה זה אוייב..."
אוח גרגורי לאן הלכת גרגורי?...
תגובות