אויש, זה לא כ ז ה מסובך..
הרעיון ממש יפה, לא מסכים איתו אבל הוא מן דימוי חי שנותן משמעות אחרת (מהמשמעות שעולה ברגע הראשון) לכותרת.. נראה לי שהיית יכול קצת יותר להשקיע בזווית צילום ובתאורה, אחרי הכל זאת תמונה מבויימת..
[ליצירה]
אויש, זה לא כ ז ה מסובך..
הרעיון ממש יפה, לא מסכים איתו אבל הוא מן דימוי חי שנותן משמעות אחרת (מהמשמעות שעולה ברגע הראשון) לכותרת.. נראה לי שהיית יכול קצת יותר להשקיע בזווית צילום ובתאורה, אחרי הכל זאת תמונה מבויימת..
[ליצירה]
והכל ביחד
הלכת לגן חיות עם חבר שלך הרופא,
התיישבתם בקפיטריה,
הוא מזמין תה,
במשפט שמחפש את מי להאשים
"זאת לא את זה התאילנדי"
הוא ילך.
אזעקה של אוטו,
נכנסו ברכב שלך,
את מגיעה הביתה,
יום ולילה בוכה,
ומתנחמת "גם ככה הוא אף
פעם לא ניקה את הלכלוך
באוזניים"
[ליצירה]
אני משער שעם היוצרת כתבה יפו היא התכוונה לזה. וזה קורה לכולם כשהם הולכים ביפו/צפת כל דבר מזכיר להם את העיר העתיקה בי-ם אבל זה לא יש להם את הייחוד של עצמם
תגובות