וואו! נפלא ממש!!
היום הגעתי למסקנה שלא משנה לי אם הציור הוא מינימליסטי או לא, אני אוהבת גם כאלה וגם כאלה. [וזה בעקבות צפיה המומה בציורים שלך ושל רועי גולן. אין עליכם.]
מבע הנפש של מי שאומרים- יש לו נפש אמן,נגיעות של העט בעולם של דפים,פרחים יבשים של חיים, הפוכים,ואין מבע נפש מספיק לעולם שכזה ואומרים:הוא חי במקומות אחרים.
[ליצירה]
וואו! נפלא ממש!!
היום הגעתי למסקנה שלא משנה לי אם הציור הוא מינימליסטי או לא, אני אוהבת גם כאלה וגם כאלה. [וזה בעקבות צפיה המומה בציורים שלך ושל רועי גולן. אין עליכם.]
[ליצירה]
הסכין!
ושלא יעשה את עצמו, היא בעצם בשביל לחתוך את התייל, להסתנן לישראל ולעשות שם פיגועים, אז מה אם הוא זקן מקומט ונכה, הוא בעצם-
ערבי עם סכין.
אז תיזהרו ממנו ואל תתחילו לרחם!
[ליצירה]
מכור חזק,
יוליה פתחה קבוצת תמיכה.
חוץ מזה, זה לא מחזה (!)
זה אפילו נראה לי די צחוקים...
(שמעתי כרובים שהושקו במי ביוב, אך מי משקה כרובים בקפה?)
תגובות