וואו! נפלא ממש!!
היום הגעתי למסקנה שלא משנה לי אם הציור הוא מינימליסטי או לא, אני אוהבת גם כאלה וגם כאלה. [וזה בעקבות צפיה המומה בציורים שלך ושל רועי גולן. אין עליכם.]
מבע הנפש של מי שאומרים- יש לו נפש אמן,נגיעות של העט בעולם של דפים,פרחים יבשים של חיים, הפוכים,ואין מבע נפש מספיק לעולם שכזה ואומרים:הוא חי במקומות אחרים.
[ליצירה]
וואו! נפלא ממש!!
היום הגעתי למסקנה שלא משנה לי אם הציור הוא מינימליסטי או לא, אני אוהבת גם כאלה וגם כאלה. [וזה בעקבות צפיה המומה בציורים שלך ושל רועי גולן. אין עליכם.]
[ליצירה]
איייייייייייאיאיאי ציון!
יו יו איזה סיפור מעולה!
אפשר לשלוח אותו להוצאת פלדהיים...
או לגיליון מס' (ת)קמ"ג של זרקור.
בכל אופן- דרכך מובטחת בעולם הסיפרות היהודית.
בברכה, יוצרת הפרקים הקודמים.
[ליצירה]
צחוקות
זאת כזאת שפה של ביינישים מתבגרים...
אני משערת שאכן הם פעם יהיו סבאים וידברו עם הנכדים שלהם בדחקות מזמנם (זמננו אנו!)
והנכדים יסתכלו עליהם בתמיהה ולא יבינו מה הם רוצים...
חכו חכו, אתם מרגישים היום צעירים...
תגובות