[ליצירה]
נטשה-
כל כך קשה לנו לוותר על מחשבות ודברים שנמצאים לנו בראש, לפעמים אני יודעת שמשהו הוא לא נכון אבל אני אוהבת אותו, כי אם הוא במוח שלי אז הוא שלי ואני אוהבת את עצמי...
זה קצת כמו ניתוח ראש, וזה כואב...
אני מקווה שהבנתי נכון את מה שכתבת.
[ליצירה]
כתוב איפושהו- שצריך להפוך את הארץ לשמיים,
אז אולי כל המשפט הזה הוא בחירה של האדם, אם להכניס את אלוקים לארץ, או להשאיר אותו מחוץ לתחום.
ולהפוך את הארץ לשמיים- אתם יודעים- קטן עלינו....
[ליצירה]
" איני יכולה לעולם להיות מסופקת בעיני"
מוכר כך כך וקשה להתמודדות, אבל גיליתי שזה ניסיון.
ואני בלמידה של הכנסת אלוקים לתוך העשיה שלי,
וכך להעריך את העשיה של אלוקים שרק עוברת דרכי.
[ליצירה]
זה מאוד יפה,
אבל אני שוקלת כמה צריך לפתח חלומות,
אולי יש דברים שלא כדי לחלום, כי הם פשוט לא יובילו לשום מציאות.
( אני יודעת שזה נשמע זוועה, אבל אני מרגישה שחלק מהדימיונות שלי לא נצרכים, ומביאים רק צער)
תגובות