מעניין ונחמד, קצת חבל שרואים את הסלסלה בצד שמאל- עוד שניה של תכנון התמונה היתה יכולה להוסיף מאד!
סה"כ תמונה מעניינת ומסקרנת שגרמה לי לבהות ולחשוב יישר-כח
[ליצירה]
מעניין ונחמד, קצת חבל שרואים את הסלסלה בצד שמאל- עוד שניה של תכנון התמונה היתה יכולה להוסיף מאד!
סה"כ תמונה מעניינת ומסקרנת שגרמה לי לבהות ולחשוב יישר-כח
[ליצירה]
אני לא יודע אם זה היה אפשרי, אבל ברקע נראה שיש אנשים שבודקים את ה"כפרות" שלהם וצריך להבליט אותם קצת יותר, ללת להם יותר מקום בפריים.
למרות זאת, זו עדיין תמונה טובה.
(אני באופן אישי מתנגד למנהג הברברי הזה. נוהג שכבר לפני מאות שנים רבנים המליצו לוותר עליו)
[ליצירה]
אכן, התמונה צולמה בירושלים.
לא נגעתי כמעט בפוטושופ, התמונה המקורית דומה מאוד לזו (קצת וזלין על פילטר)
נכון, עדיף טבעי. בגדול אני לא בעד עיבוד תמונות אבל יש תמונות שדורשות, כמו "תקוה מנוילנת". זה מגביר את האפקט.
[ליצירה]
[ליצירה]
לעצמי קישרתי, לטעות כזו לא פיללתי, לא משחקי גאווה חלילה, הנעשה תוקן חומם והוגש מחדש.
זריחה אופטימית יותר, אבל שקיעה רבת הוד היא. גוונים שונים צובעים מלמעלה בעוד השמש שולטת במלוא האודם והזהב. אכן, אם לתאר זאת יפה: If this is the end - I will give them such an end, they will never forget
תגובות