תודה לכולם :)
ליאורה, אנחנו חולקות את אותה הנאיביות.
חשבתי על המשפט הזה בעקבות הפחד של בן זוגי לשעבר, בעיניי אהבה היא באמת הרגש הכי חזק שקיים, אבל הוא הוכיח לי שיש אנשים שחושבים אחרת.
[ליצירה]
תודה לכולם :)
ליאורה, אנחנו חולקות את אותה הנאיביות.
חשבתי על המשפט הזה בעקבות הפחד של בן זוגי לשעבר, בעיניי אהבה היא באמת הרגש הכי חזק שקיים, אבל הוא הוכיח לי שיש אנשים שחושבים אחרת.
[ליצירה]
תודה!!!
חיים ו"זו אני"..
התגובות שלכם ריגשו אותי נורא.
אני שמחה שאהבתם:)
"זו אני", בהתחלה התלבטתי אם לפרסם שמות כדי שלא יווצר מצב שהקוראים יזהו..אבל אז הבנתי שאין לי מה להסתיר, להיפך, אני מתגאה.
שוב תודה לכם.
:)
[ליצירה]
שם בדוי
יש משהו לא הגיוני בשיר, שאולי לא הבנת?
זה בדיוק מה שקורה לי וזה הגיוני בעיניי כל כך..
ולמה נראה לך שה"טמבל" החדש לא אוהב?
תודה על תגובתך!
מורן.
[ליצירה]
תודה למגיבים.
סוסת אור, ובת של מלך- עשיתן לי את היום :)
השימוש בפסוקים נובע מהשאיפה שלי לכתוב בשפה גבוהה יותר משפת היום יום בה אני כותבת.
חסר לי אוצר המילים שהייתי רוצה, למרות שאני קוראת ספרים (אמא אמרה שזה הפתרון עוד מגיל קטן)
מקווה שבזכות התגובות, ההערות והתיקונים אני אשתפר בכתיבתי.
תודה !
:)
תגובות