[ליצירה]
יפה מאוד, וצורב..
השיר כתוב יפה ומסודר, גם החרוזים שקולים בצורה יפה.
כמובן, השיר מחזיר שנה אחורה והכאב חוזר ועולה, אך עברה כבר שנה, שנת האבל תמה לה, והחיים ממשיכים וזורמים.
[ליצירה]
אוי, אמא אדמה
אדמה אדמתי
רחומה עד מותי
רוח רב חרבוניך הרתיח
ארשתיך לי בדם
שאדם ונדם...
בשבועה לוהטה
את שבויה לי עתה
זה הלב את נדרו לא ירתיע
כי צווני חרות
האדם הפשוט
(אליעזר פן)
[ליצירה]
שיר נוגע, קשה וחזק.
מבטא רגשות עצומים במילים נפלאות, יצא מעולה!
יפה.
בכנות, ובאמת אין סיבה להיפגע:
לתשומת-ליבך, הצעה לתיקון וכמה דרישות לתיקוני שגיאות.
א. בתחילת השיר לא ברור עם הדובר גבר או אשה, כדאי להוסיף מעט ניקוד שיבהיר.
ב. שגיאות כתיב, מאוד מפריע:
-בית שלישי, שורה רביעית:
"עם מי אני -א-דבר" -לא ידבר!
-אותו בית, שורה שביעית:
"מי -י-שאל אותי" -לא אשאל!
-הנ"ל, שורה 12:
שנינו, לא שתינו!!
->נדמה לי שלא נתקלתי בעוד.
חזקי ואמצי, ודעי כי מה' יצא הדבר ומישהו אחר עוד יופיע.
תודה לך, יצחק
[ליצירה]
יפה מאוד!
השיר יפה כשלעצמו בפשטות.
אך ברור שזהו משל כלשהו, מטפאורה שלימה. והשארת את הנמשל עלום וכל אחד מדמיינו וממשילו ע"פ אופיו ואירועיו ודמיונו, זה חזק מאוד!
וגם אני מצאתי את עצמי בתוך השיר, עפ הציפורים שלי...
תודה, יִצְחָק
תגובות