[ליצירה]
וואו- לפי דעתי, את, שיודעת ללכת תמיד עם עצמך, ויודעת מה את צריכה, נותנת לעצמך חיבוקים,ליטופים, באמת, שזה יותר חשוב מלהיות אהוד על החברה. שיר מקסים! ואני בטוחה שבלילה איי שם בחשיכה, תוכלי לדבר ולישמוע את אותו מורה דרך שייחלת לו.
המשיכי לכתוב דברים יפים!
מאיה
[ליצירה]
איתך-אלך עד קצה העולם
בחיבוק אעטוף ואשמור-
מנזק ופגע אצילך-
ואת אהבתי אלייך לעד אנצור.
כשמש ביום גשום
הגחת לעברי-
הראית לי את משמעות המלה 'חבר'
זה השיעור הכי משמעותי
ועל כזה-קשה לוותר
מוקדש לך...
מזאת שתשאר תמיד תמיד לצידך אפילו שיתהפך העולם!
מאיה
[ליצירה]
ברור שכל כאב שונה מאדם לאדם. ומה שכואב לאדם לאחר לא.
לטעמי, זהו דבר שאפשר לשפר אם רוצים... ויכוחים וריבים הינם הכרחיים לקשר תקין- השאלה היא איך אדם פותר כל ריב.
תודה על תגובה יפה כל כך!
תגובות