[ליצירה]
השיר!
ווואי חזק!!! האמת שכשקראתי את ההתחלה חשתי שאני רוצה שהשיר ייגמר אופטימי וכך הוא נגמר! יישר כוח!
את המסר העברת בצורה כ"כ טובה שממש אין לי מילים
בוא לביקור גם אצלי :)
מאיה טוק
[ליצירה]
היי מה קורה?
ה'אטומים' כשאת אומרת "ולא אכפת לכ-ם" למה את מתכוונת?
(אם את לא רוצה להסביר רת השיר מחשש שאחרים ייראו אז תגידי לי בהודעה אישית...
מאיה
[ליצירה]
לכם בישבילכם-
לפעמים , חברה אמיתית יכולה להפוך עולמות-ויותר מזה...
Dragon girl- מחיתי דמעה מעיניי... תמשיכי לכתוב בצורה כ"כ נוגעת ללב...!
אוהבת אותך הכי בעולם
[ליצירה]
וואו- זה יפה... מסובך אומנם...כל הקשרים וגם בקורא זה יוצר 'קשר' לשני מובני המלה בינו לטקסט. גם קשר הסתבכות ורצון לקריאה חוזרת, וגם הזדהות.
כל בכבוד לך!
תגובות