[ליצירה]
גם אני לא ממש מתחברת להגדרה מתוק... הקטע בהחלט חזק נוטף ציניות ויורה בנו אמת ברורה בצורה מעניינת ומיוחדת!!
תודה!!
[ליצירה]
[ליצירה]
אני לא בטוחה שהבנתי... אבל הדימוי "על גליו שרועה שקיעה מרוחקת". פשוט קנה אותי.
וכמובן גם שאר השיר שגם אם לא הצלחתי להבין עד הסוף כתוב בצורה מהממת!!!!!
[ליצירה]
הסיפור באמת חמוד!!!!
אבל זה טיפה מזכיר מדי סרטי קיטש אמריקאים....
הדיבור בין משתתפי המחזה לא קולח.
זה לא דו שיח מהחיים זה בפירוש דו שיח כתוב מה שגורם לך להישאר מחוץ לעלילה...(מקווה שהבהרתי מספיק את כוונתי)
חוץ מזה זה יפה בתור התחלה ואני מאמינה שרק תשתפרי!
בהצלחה רבה!!!
[ליצירה]
אסף אני לא בטוחה שבשיר ישנם טענות כל שהם שאפשר לזלזל בהם.... זה...הטחות חסרות כל פשר ולכן כן בפירוש אפשר להפנות ת'גב ולהגיד-לא בשבילי. טיעונים(ואפילו הטיפשיים ביותר...(; ) אפשר לקבל אבל משפטים נבובים לא.
אני מצטערת אבל לי נראה ששיר לא התכוונה לכלום חוץ מלהוציא קצת החוצה..(למה בכזאת בוטות אני לא מבינה? ואיפה הפן האומנותי...מצטערת אבל גם זה נעלם מעייני)
אני כן חושבת שעם ליטוש והוספה של מעט יותר תוכן לשם המפוצץ השיר יהיה נוגע יותר
בהצלחה שיר!!!!!
[ליצירה]
יפיפה!!!!!!!!!
התהלכתי איתך בפרדס.
יחדיו טעמנו מפירות ההדר,
ובפה אחד ביקשתי איתך את סמוכתי
שכבר תבוא ואוכל להגיע למנוחה ולנחלה...
יפה שלי, המשיכי!!!!
תגובות