מסכימה עם תמי- קצת קשה להבין את הכוונה, אבל מרגישים את העוצמה בשיר, במיוחד מפני שהוא קצר כל כך. האלם מדגיש את הצעקה.
יש משהו מזעזע בהצהרה הכאילו שלווה ומשלימה עם גורלה: "אם קרבן אזי קרבן אהיה לך".
[ליצירה]
מסכימה עם תמי- קצת קשה להבין את הכוונה, אבל מרגישים את העוצמה בשיר, במיוחד מפני שהוא קצר כל כך. האלם מדגיש את הצעקה.
יש משהו מזעזע בהצהרה הכאילו שלווה ומשלימה עם גורלה: "אם קרבן אזי קרבן אהיה לך".
[ליצירה]
הכל טוב ויפה, רק תזכור שלא אתה מזמן, עושה, פועל.. זה גם ממנו. הרצון להתעלות- גם זה לא שלך. לכן אין הריני, כי מי אתה בכלל. זה בעצם אנא ה' תן בחסדך שאפתח אל הטוב. לילה טוב.
[ליצירה]
בס"ד
יש עליך, והריבה המעוטפת ברדידה (משיר השירים) משוטטת ומקשיבה מתוך נשמתה, ויחד איתה עוד רבים שכבר שומעים..לא בטוח שצריך אירוניה, אגב, למרות שזה כתוב בצורה נורא משעשעת. אל תגיב החוצה אל ה"מורינו ורבותינו" אלא פנימה, רק פנימה. שם המפגש. זו דרכה של הגאולה האחרונה- מבפנים החוצה ומן הפרטים אל הכלל. לכן שום ממסד ושום התבוננות חיצונית לא יוכלו לה וינסו להתכחש לה מרוב פחד.
[ליצירה]
בס"ד
האמת- זה שיר מאוד מבולבל ולכן גם מבלבל.
אבל יש בו משהו. קרם הגנה- זה טוב. יש לא מעט רוח ובאבק בשירים שלך שמת לב?
זה טוב, זה תנועה, זה מרקם, ריחות.
לפרוק כל עול בחרדת השמיים- באמת נשמע לי מדוייק.
מעניין איך אתה כותב- במהירות או לאט, הרבה מחיקות? עד כמה מתבהר לך על מה השיר
[ליצירה]
[ליצירה]
מצטרפת ושותה לחייך! את כנראהב מיועדת להרבה יותר ממה שחשבת.
תגובות